Colon

Onze school is aangesloten bij Colon. Dit is een dienstverlenende organisatie voor en van 26 Zeeuwse reformatorische basisscholen. Colon biedt de scholen ondersteuning op het gebied van onderwijskwaliteit, personeelsbeleid, ICTbeleid en financieel beleid. Denk daarbij aan:

• vervangerspool
• arbozaken
• nascholing
• netwerken
• vertegenwoordiging naar externe partijen

Door te verbinden en te ontwikkelen werkt Colon aan de onderlinge samenwerking van de betrokken scholen, ten dienste van het reformatorisch onderwijs aan onze kinderen.

gebouw Bijéén
Elstarstraat 1a
4421 DV Kapelle

T 06 82880374
secretariaat@colon.nu
www.colon.nu

In dit gebouw zijn ook de VCPOZ, Berséba en Driestar educatief gehuisvest, wat zorgt voor een optimale samenwerking.